2011. március 2., szerda

mai zsákmányaim

Folyamatosan jár az agyam ötleteken és, mint már említettem alakulóban van az egyik. Ma elvoltam vásárolni egy pár kelléket, hogy megtudjam valósítani és felfedeztem egy nagyon jó gyöngyös boltot, ami mellett én már kétszer elmentem és eddig ez még fel sem tűnt nekem, de most. Nagy tágas és rengeteg minden van. Itt van két fotó a mai szerzeményeimről, nem sok, de a kevésnél mégis több :)
A kedvencem a csikóhalas medál, ami szerintem nagyon szép, legalábbis nekem nagyon tetszik, vmi tengeres dologhoz fogom felhasználni az biztos, mivel nagyon szeretem a vizet, de úszni nem tudok (xD) :) Akkor jöjjenek a fotók:



Nemsokára a végeredményt is láthatjátok. :)

3 megjegyzés:

  1. szia! hol van ez a gyöngyös bolt, mert én is ilyesmi kis medálokat keresek.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia, A Ferenc-körút és Üllői útnál. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...