2011. március 11., péntek

pillangó invázió

Beköszöntött a tavasz, így hát megérkeztek a pillangóim. Olyan régóta szerettem volna már megvalósítani őket csak nem volt mivel. Nagyon sokat szenvedtem vele még így is, hogy kiszúróformát használtam hozzá, de nem mindig lett olyan, ahogy én azt szerettem volna...megmakacsolta magát néha a kiszúróforma. Így tavasszal nagyon jól mutat majd rajtatok. :)
MESKA boltomban (http://www.meska.hu/Shop/index/6034) az első darab meg is található, ami pink gyurmából készítettem el és persze készülnek fülbevalók is ;) Így a nyaklánc és a fülbevaló egy szettet alakít ki :)
Még csak a pink nyaklánc készült el, de a fülikből mutatók előzetest nektek. ;) Remélem tetszenek nektek.



Facebookon is megtaláltok: SzilviaDesign

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...