2011. június 4., szombat

Sulis napjaim

Úgy gondoltam, írok egy olyan bejegyzést, ami nem a gyurmázásról szól hanem arról, amit jelenleg tanulok bár már régebben volt róla szó, de azóta szaporodtak a munkáim és persze nem csak gyurmával kapcsolatosan, hanem más témában is szerkesztettem. :) Mint tudjátok Kiadványszerkesztést tanulok,  így hát rengeteg plakátot vagy szóróanyaghoz hasonlóakat tervezünk meg persze újságot és könyvet tördelünk, de azt sajnos nem tudtam elmenteni, mert a program nem engedte csak a saját fájlformátumába...
Nagyon szeretem ezt a szakmát nagyon tetszik, már régebb óta használok Photoshopot, de itt most olyanokat tettem be, ami vektorgrafikus programmal készült. A képekhez odaírtam melyik programban készült. :)

Corel: 


Illustrator:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...